Aioin tänä viikonloppuna rakentaa piparkakkutalon ja tehdä havukranssin. Siivota, paketoida loput lahjat, suunnitella joululeipomuksia, käydä jouluisessa pikkukaupungissa ja lähettää lisää kortteja.
Olen tänä viikonloppuna lukenut ajatuksia herättävää kirjaa, ulkoillut koirien kanssa, katsonut hyvänmielen leffaa, juonut lämmintä glögiä ja kuunnellut Jouluradiota. Koti on siivoamatta, havukranssi odottaa parempaa inspiraatiota, piparkakkutaloa en edes enää aio tehdä ja pikkukaupunkivisiitti siirtyi ensi viikonloppuun, sikäli kun silloin huvittaa enemmän.
Päätin hidastaa ja sanoutua irti joulusuorittamisesta. Jos katselen mieluummin peiton alla telkkaria kuin leivon itse jouluherkut, niin sitten teen niin – ja haen tortut kaupasta.
Energistä viikkoa – sen jälkeen rentoudutaan loppuvuodeksi!
Lämpimästi tervetuloa Home In The Storm!
Kristiina ♥



