torstai 8. elokuuta 2013

Instagram ja kysymys teille


Lisäsin tuonne sivupalkkiin linkin Instagram-tiliini, olen siellä jotain ihan muuta kuin Kristiina, nimittäin annavihervaarasta. Vähän hassua ehkä, mutta arvatkaa kuinka monta kristinak-versiota tuolta löytyy. Aika monta.

Olen ollut Instagramissa jo aika kauan, mutta nyt vasta tulin kaapista eli avasin profiilini kaikille. Haluaisinkin kovasti kuulla, ketkä teistä ovat Instagramissa ja millä nimillä teidät löytää sieltä?

Toinen kysymys on ehkä vähän kumma. Olisiko ihan todella omituista, jos blogi vaihtaisi nimeä? Vai onko Kristiina K ihan hyvä? En nimittäin taida olla ihan ainoa blogi tällä nimellä ja se vähän ärsyttää.

Kertokaahan, jooko? Se on minulle tärkeää.

10 kommenttia:

  1. Aloinkin heti seuraamaan sua :) Minuthan löytää siis nimellä annenen.

    Ei mua ainakaan nimenmuutos haittaisi. Hassua muuten että en ole missään vaiheessa tajunnut että blogin nimi on Kristina K, minulle kun tämä on ollut tähän saakka Kristiinalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa! Aloin myös seuraamaan sua.:) Instagramissa on muuten huomattavasti enemmän koirakuvia kuin täällä blogin puolella.;)

      Ja kiva tietää, että nimenmuutos olisi ok. Krsitiinalla on tuo url, se kyllä ehkä onnistuisi tuolla Instankin puolella.

      Poista
  2. No kyllä minustakin nimeä voi hyvin vaihtaa.

    VastaaPoista
  3. Minua ei yhtään haittaisi nimenmuutos, sitähän tapahtuu blogistaniassa aina silloin tällöin. En ole Instagramissa, pitää ehkä käydä vilkaisemassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla!:) Instagram on tosi kätevä, koska puhelin on aina mukana. Ja sillä saa mielestäni tosi kivoja kuvia. Kerro, jos päätät liittyä!

      Poista
  4. Vaihda nyt ihmeessä nimeä, jos mieles tekee :D ei mua ainakaan haittaa. Ja sun instat on niin ihania <3 tykkään sun tyylistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on sunkin! Ihana tunnelma.<3 Ja ehkä oikeesti vaihdan, siihen insta-nimeen.:)

      Poista
  5. Minä olen instassa Katinka20, koska pelkkä Katinka oli jo mennyt (tietysti). Hyvä nimi on blogillasi nytkin, mutta en usko, että nimen vaihtaminen mitenkän huonontaa tilanne, kun vain muistat "mainostaa" että vanhat lukijat pysyvät mukana =)

    VastaaPoista
  6. Siellä on kaikki nimet menneet!:) Löysinkin sinut sieltä, olen siis se annavihervaarasta. En oikein osaa päättää nimen suhteen ja vähän pohdin, kadotanko kaikki ja kaiken, jos muutan urlin. Ehkä ois helpompaa muuttaa se Instagram-nimi.;)

    VastaaPoista